onsdag 28 januari 2009

196 sprutor i magen!

196 så fina sprutnålar har jag stuckit i min mage sedan jag blev gravid och ytterligare minst 56 stycken till blir det. Tur att nålarna är så små och det finns så mycket hull att sätta dem i. Men måste nog erkänna att jag börjar bli trött på dessa sprutor! Så nog om detta!

Va och mysfika med Märta idag, alltid lika roligt, mysigt och avkopplande. Glömde nästan bort min stora mage :) Får se om nästa fika blir på BB kanske.

Imon är tredje och sista träffen med föräldrargruppen på MVC, samt mitt vanliga väga, mäta, sticka fingret kontroll hos barnmorskan. Måste verkligen visa henne mina fötter och händer, jag bara sväller och sväller. Börjar till och med kännas som andningen blir jobbigare. Usch, va gnällig jag lät nu, kanske ska gå och lägga mig istället, sov gott (den som kan)...

Inga kommentarer: