måndag 12 januari 2009

Du får gärna komma ut nu Oliver! och jag har insett att det lite långtråkigt hemma.

Vet att det bara är den 12 januari idag och inte den 12 februari som är den STORA dagen, men om jag, din mamma fick välja så är det helt ok om du vill komma ut redan nu.
Det är trångt, riktigt trångt i magen nu.

Har roat mig med att packat bb-väskan så den står klar i alla fall.
Var på babyproffsen i helgen och inhandlade de sista "bra att ha sakerna" bl.a en "snorfrida", "snorsug" (ser dock inte fram emot att använda den).


Dennis plockade även på en gummianka som du kan ha i badkaret!!!, om sådär 3 år!

Och nu precis, för någon timme sedan ringde de från barnenshus och sa att liggpåsen till "buggan" har kommit så nu är vagnen snart fullständig (bortsett från dig).

Jag vet inte vad mer jag ska kunna förbereda, allt känns klart. Så att jag nu bara är hemma hela dagarna känns ibland lite långtråkigt. Förra veckan roade jag mig med att gå på pedikyr, mkt skönt för gravidafötter, och bjuda Märta på lunch. Det va ALLT! inte en allt för spännande vecka.

Denna veckan ska jag:
Hämta liggpåsen
Gå på 1:a mötet med föräldrarutbildningen på MVC
Träffa barnmorskan
Gå på zonterapi

återkommer om något spännande skulle hända!

Inga kommentarer: