torsdag 15 januari 2009

BM klockan 8:00 på morgonen!

hur kunde jag komma på att boka tid till BM klockan åtta?!, fick ställa väckarklockan för första gången på två veckor. -riktigt trött va jag.
Men det gick bra hos bm, O hade inte riktigt vaknat men hjärtat slog hårt i 135-140 slag/minut. SF måttet var oförändrat, 32cm. Troligen berodde det på att han är helt fixerad nu och att huvudet låg väldigt långt ner i bäckenet. BM kände bara jätte lite av huvudet, resten va för långt ner.
Hoppas att detta är ett gott tecken och att det betyder att han är redo att komma ut.

det som va poritivt för mig va att jag i alla fall inte gått upp mer i vikt, ligger stabilt på +16 kg! huuuu, många kilon blir det att springa av sen.

Nu ska jag vila mina ögon en stund, sen i em vid 15 är det första träffen med MVC föräldrarutbildning, hoppas det blir intressant.

Inga kommentarer: