torsdag 22 januari 2009

2:a träffen med föräldrargruppen idag

Så då blev det att vi "hann med" även andra träffen på föräldrargruppen. Hade ju hoppats på att O skulle hunnit ut så vi inte skulle behöva gå.
Denna gång fick vi se en förlossningsfilm och gå igenom olika smärtlindring som man kan få. Kände inte att det va så mycket nytt jag fick reda på, känns som jag redan läst mig till allt om smärtlindring.
Om en vecka är det sista träffen med föräldrargruppen, samt nytt BM besök (om inte O har tittat ut redan, hoppas!)

Känner verkligen av O nu, det är ett bra tryck neråt så han kanske kan tänkas komma i alla fall lite tidigare. När jag gick runt i centrum innan mötet så fick jag gå riktigt sakta annars gjorde det himla ont. (det ser jag som positivt!, alltså det onda)

Passade även på att klippa mig idag, tänkte att det kanske inte är det första man prioriterar när O har kommit. Ska se om jag orkar färga håret i helgen.

I mon kommer min jobbarkompis Karin hem till mig på lunch, det ska bli riktigt kul och mysigt. hon har en så fin mage, inte alls sådär badbolls stor, megamage som min. Så nu ska jag fundera ut vad jag ska laga för lunch i mon.

Inga kommentarer: