lördag 31 januari 2009

lugna lördagen

Sov länge i morse, var nog i behov av det eftersom jag var uppe fem gånger i natt! Det är verkligen inte lätt att sova med en inneboende som inte har samma dygnsrytm som jag själv har. Vilket vanligen betyder att när det är natt -då sover man.
Efter frukosten åkte jag och D in till stan, hade inget ärende utan bara för att strosa runt och ha det skönt.
Och det va det, va ute och gick i tre timmar. Dock va det i "elintakt" så den totala sträckan blev nog inte så lång.
Vi åt en god lunch åt vi på wayne´s, men sen va jag tvungen att ha en STOR latte från espressohouse innan vi åkte hem. (det va ju mitt mål med hela utflykten, att jag skulle få min latte!)

I love espressohouse! så nu känns min lördag fulländad och resten av kvällen ska jag tillbringa framför tv´n.

Inga kommentarer: