torsdag 12 februari 2009

BF idag, ännu ingen bebis!

Undrar om O kommer att missa sin födelsedag!? :) Just nu har hann 15 timmar och 36 minuter på dig att komma ut på rätt dag.
Känner fortfarande inget annorlunda, möjligtvis lite öm som om jag suttit för länge på en cykel, men det onda kan lika gärna "sitta i huvudet" bara för att jag vet att det är den dagen idag.

Men eftersom han fortfarande är inneboende hos mig så betyder detta att vi måste till barnmorskan idag klockan 13:00. Får se vad det blir för resultat på alla mät och vägningar idag.
När jag i alla fall är i centrum ska jag passa på att gå på apoteket och handla rennie och hämta ut nya fragminsprutor, jag ska kolla efter ett gosdjur till O (kom på att vi inte köpt något "första" gosdjur till honom) och sen ska jag unna mig en stor latte på espressohouse innan jag åker hem.


citat från min man i morse "du är ett fint fläskberg, du är mitt fläskberg"

Inga kommentarer: