torsdag 12 februari 2009

hoppfull :)

Har nu varit på mitt besök hos barnmorskan och känner mig faktiskt lite mera hoppfull nu, jag börjar i alla fall tro på att O faktiskt kommer att komma ut, förhoppningsvis strax!

Dagens värden:
Blodtryck 130/85
O´s hjärtslag 124-131/min
SF 35 cm
vikt +19 tot
Hade 1+ på protein, men det va ok sa BM
Men det bästa av allt var att: jag är öppen 2,5 cm!!!! så nu är det bara att hoppas på att jag fortsätter att öppna mig. Har molnande värk som känns av nästan hela tiden nu, så det ser jag som positivt.

Bokad ny till hos BM på tisdag, men både hon och jag hoppas på att jag slipper komma då

Efter BM-besöket fixade jag det som skulle inhandlas på apoteket, satte mig på espressohouse och njöt av en latte och så köpte jag ett gosdjur till O.

O kan ju inte ligga alldeles själv i sin lilla balja på bb sen, så han ska få en elefant som kompis!

Inga kommentarer: