tisdag 10 februari 2009

inget vatten...

i kranen alltså! Så synd jag som verkligen såg fram emot att lassa tvättmaskinen full och att sedan skura hela badrummet. Plocka i en disk i diskmaskinen och sen hand diska lite när jag i alla fall är på g. Men INTE, vattnet är avstängt fram till 15 och det är verkligen synd :)
Fast det skapar ett problem, jag springer ju på toa minst en gång i timmen. Jag har löst detta genom att långa O´s badbalja och fyllt den med vatten.
Så nu ska jag inta samma ställning som jag hade största delen av gårdagen, horisontellt. Jag låste boken "våga flyga" från pärm till pärm igår
så nu ska jag se om jag kan hitta något i bokhyllan som jag inte redan läst, ska nog surfa in en snabbis på adlibris.se och förse mig med lite nya böcker också.

Vad det beträffar O så är han just nu lite livligare än igår, magen har inte alls en rund from mera som en låda eller sexhörning. Och den efterlängtade smärtan har inte visat sig på något sätt. så det är bara att vänta, vänta och längta!!!

Inga kommentarer: