onsdag 11 februari 2009

fakta

Min graviditet - BF Tors 12 feb 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Ons 11 feb 2009.
Din graviditet startade Fre 9 maj 2008.
Du blev gravid ungefär Fre 23 maj 2008.

Du är på dag 279 av 280. (99,6%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 5 fulla dagar (v39+5).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.

Beräknat förlossningsdatum Tors 12 feb 2009
Du har 1 dag kvar till beräknad förlossning.

Tänk va glad jag skulle bli om detta skulle stämma, men just nu har jag en bestämd känsla av att vi kommer att få vänta ytterligare några dagar på O. Vilket också betyder att vi måste till barnmorskan i mon och det är jag absolut inte sugen på. Har dock för mig att man gör att nytt ultraljud om man går över tiden, det skulle ju vara kul, ultraljudet. Har ju inte sett O sedan v 19. Ska fråga BM i mon.

Idag ska jag damsuga av och vika in tvätten så att det i alla fall är i ordning om han skulle vilja komma.
hej så länge

Inga kommentarer: